Wideo marketing, czyli jak przyciągnąć uwagę odbiorców

Wideo marketing, czyli jak przyciągnąć uwagę odbiorców

Do każdego człowieka codziennie dociera kilkadziesiąt gigabajtów danych, co za tym idzie: przyciągnięcie uwagi odbiorców staje się dla marek coraz większym wyzwaniem.

Taka sytuacja spowodowała wzrost popularności wykorzystywania materiałów wideo w komunikacji. O tym, jak rozpocząć przygodę z wideo marketingiem na kolejnym spotkaniu we wrocławskim Idea Hub opowie ekspert w tej dziedzinie – Mateusz Dobrzański.

Prowadzący postara się przekonać uczestników warsztatów, że do zrealizowania wysokiej jakości wideo nie potrzeba wielkiego budżetu ani specjalistycznego sprzętu, a całe niezbędne studio nagrań można mieć na wyciagnięcie ręki. Biorący udział w szkoleniu będą mieli również szansę dowiedzieć się jakie rodzaje wideo są obecnie popularne w marketingu oraz jak podczas ich realizacji może zostać wykorzystany smartfon. Oprócz wiedzy teoretycznej uczestnikom zostaną także zaprezentowane praktyczne przykłady realizacji wideo przy pomocy smartfona w działaniach marketingowych oraz produkcjach Hollywood.

Mateusz Dobrzański to doświadczony montażysta i operator pracujący w agencji GetHero. Może pochwalić się współpracą z największymi polskimi markami, takimi jak Coca-Cola, Play czy HP oraz najpopularniejszymi twórcami treści na portalu YouTube – Rezim, Multim i Dezym. Swoją przygodę z filmowaniem oraz montażem rozpoczął 7 lat temu, a jednym z jego pierwszych doświadczeń było zarządzanie działem technicznym telewizji studenckiej KampusTV, gdzie realizował materiały dla ATM Grupa.

Warsztaty „Wideo marketing przy pomocy smartfona” odbędą się w poniedziałek, 18 września w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.wideomarketing.evenea.pl.

Idea Hub Mateusz Dobrzański wideo marketing marketing odbiorcy

Reklama
Udostępnij tę dyskusję na

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. dolny-slask24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.