Szkolenie w Idea Hub: o 7 zasadach zdobywania klientów opowiedzą majstry od marketingu

Szkolenie w Idea Hub: o 7 zasadach zdobywania klientów opowiedzą majstry od marketingu
Grzegorz Borowiecki

O tym, czy strategia i kreatywność tworzą ze sobą „gryfną” parę oraz jak skutecznie „nachytać” klientów, kierując się górniczymi zasadami, opowie na najbliższym spotkaniu we wrocławskim Idea Hub Grzegorz Borowiecki.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się na co zwrócić uwagę przygotowując strategie komunikacyjne dla marek oraz otrzymają wskazówki przydatne w rozwijaniu biznesu. Część warsztatów zostanie poświęcona dyskusji na temat tego, czy kreatywność bez analizy danych jest w stanie się obronić oraz czy działanie bez strategii ma sens.  

Grzegorz Borowiecki od 2016 roku prowadzi agencję kreatywną WUNDERTEAM, którą zarządza w oparciu o „górnicze” wartości, bo jak twierdzi: W kopalni człowiek uczy się porządku i dokładności. Wcześniej przez 7 lat zarządzał mediami społecznościowymi w ING Banku Śląskim. Kampanie, które tworzył otrzymały wiele nagród, w tym m.in. Effie czy Mixx Award. 

Warsztaty „Strategia kontra kreatywność, czyli 7 górniczych zasad jak zdobywać klientów” odbędą się 28 września w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.jakzdobywacklientow.evenea.pl.

Grzegorz Borowiecki Idea Hub Wrocław

Reklama
Udostępnij tę dyskusję na

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. dolny-slask24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.